سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر شهوت چیره شو، تا حکمتت کامل گردد . [امام علی علیه السلام]

بندگان خدا . آنی نمانده که کشور تبدیل به مملکت گل و بلبل شود و اتوپیای بشریت سرانجام لباس حقیقت بپوشد . دیری نخواهد انجامید که از سراسر جهان برای گرفتن ویزا به سفارتخانه ها و کنسولگری هایمان هجوم بیاورند ... .

در راستای همین امور شنیدم که در طرحی ضربتی ایجاد 50 سقاخانه در شهر مشهد دستور کار قرار گرفته و رییس جمهور منتخب ملت بعد از یادآوری گزینشی که مردم در انتخابات کرده بودند وعده داد که بودجه ای مخصوص برای بهسازی و گسترش مساجد در نظر گرفته شود و عدم این کار را در زمان تصدیگری دولتهای پیشین خطایی تعمدی نامید . لعن الله عنه !

اخیرآ عده ای کج اندیش با ایجاد تشکیک در اذهان عمومی و در جهت ایجاد نفاق و دو دستگی در بین مردم با مطرح کردن مواردی در باب اقتصاد دولت منتخب را بی برنامه و محصول همان بی عدالتی و مافیای اقتصاد و قدرت دانسته اند .

برای رفع این معضل در محضر بندگان خدا و رد این نظریات و شیطنتهایی که دست امریکا و اسراییل و انگلیس و چند کشور دیگر به وضوح دیده می شود به مواردی از برنامه دولت جدید اشاره می کنم تا ایمان مومنین تقویت و منافقین تنبیه شوند ( انشاالله که توبه کنند !) .

در ابتدا باید گفت که تمام امور دنیوی به خاطر آخرت است در نتیجه در ابتدا برای رفتن دست جمعی کلهم اجمعین به بهشت و در کنار آن پشتیبانی از هنرهای تجسمی به خصوص هنر نقاشی ( عده ای به غلط و از روی عناد اسلام را مخالف هنرهای تجسمی می دانند!!) عده ای از خواهران رشید اسلام را به میان جوانان فرستاده تا به رنگ آمیزی دست و پای آنان به پردازند . این کار چندین خاصیت دارد اول اینکه چشم نا محرم را از پر و پاچه ی دختران رشید اسلام دور می کنیم دوم به جای فرهنگ غلط تتو ( خالکوبی سابق ) که صد در صد غیر اسلامی است روشی دیگر برای طراحی روی بدن ایجاد می کنیم سوم در جهت تولید مد داخلی پیش می رویم . البته تمام این امور با مهرورزی کامل انجام می گیرد و تنها به رنگ کردن داوطلبین می پردازند .

بعد از آن به ایجاد سقاخانه می پردازند که آب مردم را تامین کرده در ضمن از امور ماوراالطبیعه برای حل معضلات مادی و معنوی استفاده می شود ( مدتها از این استعداد بالقوه استفاده نمی شود) . با این کار با یک تیر چند نشان زده می شود اول حل مشکلات مادی و معنوی مردم به صورت سریع دوم ارتباط با مردم از طریق دعا و بازگشت ان به مسیولین از طریق سروش غیبی! سوم رفع عطش از مردم و در نتیجه کاهش تنش و استرس و ترویج اخلاق اسلامی .

در مرحله ی سوم گسترش و بهسازی مساجد است که بعد از حل مشکلات مردم جایی برای شکر گذاری و دعا به جان مسیولین باشد .

می ماند مسایلی جانبی مانند نفت و بانکداری ، بیمه ، صنایع ، کشاورزی و ... . که هر چند چیزی جز زخارف دنیوی نیست که صد البته چرک کف دست است اما چه می شود کرد کارهای خلق الله باید انجام شود و این شر لازم است . برای ساماندهی این امور تمامی صنایع و معادن و کشاورزی را به صورت یکجا با کار کارشناسی به بنیادها ( مستضعفان ، شهید ، 15 خرداد و ... ) می سپاریم . اینکار یعنی شایسته سالاری و واگذاری کار به کاردان .

امیدوارم متوجه عمق تفکر و خدمت مسیولین نسبت به خود شده باشد .

 



 

  • نویسنده: علی جمالی |  یکشنبه 86 مرداد 21  ساعت 3:53 عصر 

        لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    آثار سبک شماری نماز2
    علاج کسلی در نماز
    آثار سبک شمردن نماز
    آداب و شرائط پذیرش نماز
    روح نماز
    چرا نماز را باید به زبان عربی خواند؟ !
    جایگاه نماز در اسلام
    چرا برای نماز وضو می گیریم؟
    پای درس امام رئوف 3
    چند حدیث امام رضا (ع)
    حقیقت ایمان
    پای درس امام رئوف
    میلاد امام حسن مجتبی(ع) مبارک باد
    عکس العمل
    یکی از مظاهر اسلامی شدن دانشگاهها، حضور روحانیون در دانشگاهها اس
    [همه عناوین(41)][عناوین آرشیوشده]